Hjælp til sociale medier ved marketing bureau i Holstebro

Sociale medier

- har din virksomhed brug for hjælp?

Sociale medier er i dag blevet vigtige markedsføringsplatforme for stort set alle virksomheder. Det er vigtigt at være med, fordi det er her, kunderne er.

Ifølge statistikker fra kulturministeriet brugte ikke mindre end 93% af de danske internetbrugere i alderen fra 16-44 år sociale medier i 2017. Så du har rigtig gode muligheder for at fange lige netop din målgruppe på en af de mange SoMe-platforme.

Din virksomhed har sandsynligvis ikke behov for at være på ALLE sociale medier

Det er måske ikke nødvendigt for lige din virksomhed, at være til stede på alle de sociale medier som Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter og Youtube.

Og hvorfor ikke det? Fordi hver enkelt platform har forskellige typer af brugere. Alt afhængigt af hvad du sælger, så er det yderst sjældent, at samme målgruppe befinder sig på alle de sociale medier.

Eksempel - webshop med børnetøj

Er ovenstående russisk snak? Så lad mig give dig et eksempel: lad os sige, at du har en webshop, hvorfra du sælger børnetøj. Her vil det være oplagt at bruge masser af tid på både Facebook og Instagram. Og evt. overveje annoncering. Youtube er ikke som sådan nødvendig, for laver du videoer, så skal de alligevel uploades direkte til Facebook og Instagram. At bruge krudt på at lave opslag på en LinkedInprofil, er heller ikke så hensigtsmæssigt. Hvorfor? LinkedIn henvender sig primært til B2B-målgruppen, og ikke til småbørnsfamilier. Derfor vil dine opslag ikke få opmærksomhed.

Ram rigtigt på de sociale medier

Det er vigtigt, at du nøje overvejer, hvem din målgruppe er, og hvordan og hvorhenne du kan ramme den. Det gælder både for valg af platforme på de sociale medier, men selvfølgelig også for det indhold og de opslag du sender ud. Dine opslag skal jo helst ramme den rigtige målgruppe. Derfor er det også vigtigt, at du er velovervejet med både tekst, billeder, links og videoer, inden du poster løs på de sociale medier.

Hjælpen er her

Men frygt ikke. Jeg kan hjælpe dig hele vejen. Så er du sikker på, at du henvender dig til den rigtige målgruppe på den mest optimale måde. Og ikke mindst på de rigtige platforme.

Kom ud over rampen med din egen social media manager

Du får din egen personlige social media manager i mig – og det behøver ikke koste alverden. Interesseret i et tilbud? Sådan kan vi gøre det:

Lad os tage en snak om lige netop dine muligheder med markedsføring på de sociale medier. Vi ser på, hvilke medier der egner sig bedst i forhold til din målgruppe og dine produkter eller serviceydelser.

Efter vi har afdækket dine behov, får du et konkret tilbud på en optimal løsning for din virksomhed. 

Vi udvælger relevante medier ud fra dine målgrupper, og vi finder ud af hvad du gerne vil opnå. Altså hvad målsætningen er, hvilke budskaber du vil fokusere på, og hvor ofte der skal postes opslag. Og med dagens algoritmer hos især Facebook, så tager vi også en snak om annonceringsmulighederne på de forskellige medier.

Alt efter ovenstående aftale, håndteres opslag og eventuel annoncering af mig. Uanset om det er tekstergrafik, billeder eller videoer.

Du holdes selvfølgelig opdateret med statistik, så du ved hvilken værdi, du får for dine penge.

Og så er der ingen binding. Aftalen laves på månedsbasis, så du kan opsige den fra måned til måned. Du skal selvfølgelig have værdi for dine penge, så er du – mod al forventning – ikke tilfreds med resultatet, er du ikke bundet i en flerårig kontrakt.

LM Marketing På Facebook - Nylige Opslag:

Kontakt

Har du brug for hjælp til sociale medier som Facebook, LinkedIn eller Youtube, så send mig en email . 

Vi tales ved

/LM